FILM ifrån tävlingen

Här kommer filmen ifrån helgens tävling, det är min vän Cajsa som har filmat och fotat så tack så mycket <3
'
Man ser här på filmen vilka missar vi har, han bryter av i ena galopp serpentinen och ryggningen blev inte ALLS bra, det hände något med den vilket var synd då vi fått 9a på den!
Sen blir han även lite rädd för att det skvätter på staketet, och som jag sagt tidigare det är svårt att få ut och visa hans gång på kort bana, fick även höra när vi kom att det var ojämt underlag och att många gått och snubblat så jag tog det ganska lungt. Men jag är ändå nöjd med ritten! Just eftersom att han kändes så avslappnad och spände sig inte för människorna som smällde på läktaren, duktig ponny!
vi belönades med 66,3% och en 3dje plats ett poäng ifrån vinst.
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Lizzie

Han är jättefin! Han är väldigt luftig och fin i sin gång:D Ser gärna lite bilder också;)

2012-04-21 @ 08:47:40
Postat av: nicole thore

skit fint. ni är helt underbara tillsammans <3

2012-04-21 @ 10:49:00
Postat av: ShireElin

Oj va fin han är! :D

2012-04-21 @ 14:13:30
URL: http://shireelin.wordpress.com
Postat av: Mathilda

Fan vad fin han har blivit Julia!

Grattis till vinsten med, så sjukt fin!

Vill jättegärna se fler bilder oftare, och bilder på chippen med såklart, länge sen man hörde något om honom med ^^

2012-04-21 @ 14:19:15
Postat av: Sofia Killander

Åh Herre!!! Supersnygg ponny!!!

2012-04-21 @ 18:53:23
URL: http://ridskoleungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0