Helgens Resultat

nu ska jag ta tag i bloggandet och sätta lite mer fart!
Här kommer lite om helgens tävlingar, dock kommer jag skriva ganska kortfattat då jag red 2 klasser med båda ponnyerna.
'
Första klassen FEI Lagtävlan med Chippen
Han kändes fin på framridningen, min tränare var med mig hela helgen och hjälpte mig på framridningen. Tyckte vi fick till det bra och chippen var fin, Red fram ute och tävlingen var inne.
När jag kom in i ridhuset kände jag att det var väligt djupt och tungt underlag vilket det inte var på framridningen, men jag är inte den typen som klagar på underlaget utan hästen ska klara av att gå, man vet aldrig vad det kan vara för underlag på andra tävlingsplatser.
Men även inne på banan kändes han super fin, vi hade såklart några små missar och lite tekniska missar, men var mycket nöjd när jag kom ut ifrån banan.
Dessutom var jag första starten på morgonen och resultatet blev 64,1%
'
Debut FEI Lagtävlan med Daven
Han var riktigt fin på framridningen och fick många blickar till dig, och jag var också mycket nöjd och det var bra att helena kom och hjälpte mig för då vet jag mer hur jag ska rida fram sen när jag är själv.
Inne på banan blev han vädigt spänd, och jag fick inte riktigt fram honom, det var barn som sprang på läktren och han tyckte att läktaren var väldigt läskig, och alla bord och blommor.
Red programet och vi fick super mycket missar! jag var ganska nervös eftersom att det var så många som ville se honom då dom hört talas om honom.
Så jag red som en kratta och ingenting kändes direkt bra, Men utstrålning som han har blev resultatet ändå 64,8% Vilket var mer än vad chippen fick :o
'
Måndagens Resultat kommer upp senare



Kommentarer
Postat av: Lizzie

Grattis! Kul att du ska ta tag i bloggadet då du har jättfin blogg som är jättekul att läsa:)

2012-04-11 @ 23:01:05
Postat av: Juliaaa

Julii nu vill vi se en massa bilder och utvärdering från Jan Brink-träningen och tävlingarna :D <3

2012-04-12 @ 13:38:26
URL: http://ungadressyrryttare.blogg.se/
Postat av: JennyM

Grattis till så fina resultat. Du har superfina ponnysar! :)

2012-04-12 @ 15:30:03
URL: http://jmdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0