Pepp!

Måste bara skriva av mig lite!
Jag är så sjukt glad, jag har mina fina ponnyer! jag har mina vänner, och det är lov, livet leker! och snart är det dags för stora tävlingar..
Träffa alla fina vänner, få hit vänner som ska bo under helgen.
Och själv tävla och prestera! Idag fick jag verkligen en kick, Jan pratade mycket med mig om rätt tänk på tävling och det klickade verkligen för mig, jag är lyckligt lottad som har 2 såna super ponnyer, jag är så glad att jag kan göra detta. Att jag och daven på ett halv år tagit oss ifrån noll till att nu debutera nationellt.
Startlistorna har kommit, och Daven står med på dom! det är en härlig känsla, Jag vill så gärna bara gå ut och visa dom, Jag ska verkligen rida! jag ska visa vem jag är! och framförallt försöka visa upp mina ponnyer på bästa sätt.. Min tränare ska följa med mig och hjälpa mig på framridiningen och det ger också mig en trygghet! att veta att hon är där, då blir det liksom rätt.
'
Jag ska börja plugga program, packa och skriva listor redan, För nu NU ska jag ut och visa dom! jag vill slåss med alla där uppe. Tillsammans med mina ponnyer, jag är stolt att jag och daven kommit så långt.
Och Speciellt på alla fina ord vi får från ALLA, det betyder så himla mycket och varje sak får en plats i hjärtat.
Ni ska bara veta hur glad och taggad jag blir när folk säger så fint om Daven, Jag har fått höra väldigt mycket, och även saker kring mina mål på ponny. Det ger mig en trygghet och mod till att verkligen chansa, jag har inte hela livet på mig att rida runt på ponny, har dom här åren och jag måste utnyttja dom!
Usch vad skönt det var att skriva av sig, Är så fruktasvärt laddad till helgen, och skulle jag få en dålig start så är det absolut ingentling, nya tag till nästa, och göra det 1000 gånger bättre.
TRO PÅ SIG SJÄLV!

Kommentarer
Postat av: Ida Andersson

Lycka till Julia!

Jag håller tummarna för dig och dina underbara ponnyer !

Du kommer att nå långt med den inställningen :) <3

Kram Ida

2012-04-03 @ 11:23:02
URL: http://dresssage.blogg.se/
Postat av: ;)

Lycka till! :)

Kan du inte skriva lite utförligare om träningen för Jan Brink?

2012-04-05 @ 08:39:12
Postat av: emma

superfin bild :D

2012-04-05 @ 20:34:12
URL: http://emmaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0