allt i ett

igår red jag ju och visade upp min kür för Malmö MFF styrelse, det gick faktiskt riktigt bra! chippen var myckt fin och han blev så otroligt nöjd och kände sig så stolt när alla klappade för honom sen. 
Han kände att han stod i centrum när alla ville gå fram och klappa honom efter haha gullehästen. 
Daven fick alltså vila igår vilket han var välförtjänt av!  så det var ganska lugnt på stallfronten, När jag var klar i stallet körde mamma mig till Frida, Super roligt att träffa henne igen, det var så längesen! och vi hade massor att prata ikapp, mycket skratt och saker haha. 
 
Nu sitter jag hemma och håller på att packa igen för att efter jag varit i stallet ska jag åka tillbaka till Frida och bo där till imorgon, Jag ska även klippa mig senare ikväll! hoppas det blir bra. 
Så snart ska jag dra mig till stallet,mocka och rida Daven ett lätt gympa pass på banan.
 
Kan även berätta att lilla Calle ni vet vår shettis kom hem idag vi har släppt honom tillsammans med Noa och en annan häst som går på bete hos Helena, än så länge verkar det också funka bra.
Ska verkligen försöka förbättra uppdateringen, då jag inte går så roliga inlägg, Men tiden tar emot nu! Hästarna och vänner, jag kände att jag ville träffa vännerna så mycket det bara gick innan skolan drog igång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0