Barbacka tur!

Nu har jag precis kommit hem ifrån stallet! och när jag loggade in såg jag att statistiken hade stigit väldigt mycket, såg sen att jag fått länk på Ponnysanning! super roligt :) 
Hoppas alltid att det är någon som fastnar och fortsätter läsa bloggen! 
 
Idag i stallet så tog jag Chippen på en lång tur i skogen, lite dressyrarbete och mycket galopparbete, Han kändes himla fin idag faktiskt. 
Daven har fått skav av sadelgjorden så jag vill inte ha på sadeln i onödan så idag tänkte jag faktiskt prova på ett barbacka pass på honom haha..
Men det gick bra, han var väldigt snäll, Han var lite fundersam precis i början när jag hoppade upp men sen slappnade han av och blev super fin! Jobbade honom mest i skritt eftersom han fick ett så hårt pass hos Mia igår. Många har även undrat om jag inte kan ta kort när jag rider barbacka så idag var mamma framme med kameran och klickade lite kort på oss.

Kommentarer
Postat av: Frida

Super fin häst, och mysiga bilder!

Svar: taack! :D
Julia Wesén Cosmo

2012-08-04 @ 20:25:05
URL: http://fridahorning.webblogg.se
Postat av: Mercedes

Älskar manen :)

Svar: haha ja den är härlig! :D
Julia Wesén Cosmo

2012-08-04 @ 21:29:39
URL: http://photobelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0