Hemma igen!

Jag kom hem igår kväll, efter en lång hemresa ifrån Karlstad..
Har sovit länge nu så har vilat upp mig ganska ordentligt, men nu är jag otroligt sugen på att få blogga! och berätta massor om Ponny SM, det har varit så himla roligt och lärorikt och jag klarade mitt mål jag satt. Har massor med bilder att visa er också.
Så det kommer bli mycket uppdatering under dagen, Chippen ska få vila några dagar nu eftersom han gått väldigt hårt nu och innan SM var det Jönköping så ikväll har jag bara träning med Daven. 
Tänkte ta med kameran och kanske få nån film eller bilder, vi får se! 
 
Och måste bara tacka er för era fina kommentrer under helgen! alla som varit och tittat och kommit fram, och fast att jag inte uppdaterat ligger statistiken högt! ni är Grymma
ni får en av mina favorit bilder sålänge! Han är så otroligt söt på den bilden, en bild tagen av Rebecka Isgren i Jönköping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0