Herkules

Igår efter att jag hade ridit ett bra dressyrpass på Chippen bytte jag och minna häst lite så jag fick hoppa upp på hennes herkules, och hon fick skritta chippen. 
Jobbade honom lite och han är ritkigt rolig att rida måste jag säga, när han väl lossnar funkar allt! vi gjorde skänkelvikningar och samling i galopp och allt sånt. Han har verkligen blivit super fin nu, Om någon av er kommer ihåg red jag ju honom förra sommaren och hjälpte minna med honom, och nu var det stor skillnad så det var roligt att känna. 
Tyvärr blev det inga bilder, men jag hoppas att jag rida honom snart igen så lovar jag att jag ska be mamma ta kort på oss. 
 
Här får ni en bild på mig och herkules ifrån förra sommaren.
jag tycker att bilden är hemsk på mig, men jag kan säga att sadeln var inget att hänga i julgranen ;) haha, inte ens en dressyrsadel



Kommentarer
Postat av: minna och herkules

Du får gärna rida Herkules mer! :D
Och jag kan ställa upp och fota också. :) (heheh, bilderna blir inte JÄÄÄÄÄÄTTE bra men dom blir iallafall okej^^)

2012-08-29 @ 07:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0