Hööks och skånsk hästutrustning

Sitter och kollar lite på Hööks just nu! och även skånsk hästutrustning..
På svenskt ponnyderby vann jag presentkort på skånsk hästutrustning med Chippen och nu när vi var uppe i Jönköping blev jag ju placerad i alla klasser vilket gav mig 2200 kr på presentkort på Hööks! det är så roligt när man får presentkort, det är alltid till så bra användning, så nu nån gång i helgen ska vi åka ner och handla lite innan SM! jag känner inte att jag är i behöv av något speciellt eftersom det var Falsterbo för bara ett litet tag sen men jag visar vad jag handlat sen såklart, Tror det blir lite små saker, praktiska att ha med sig och sådär..
 

Kommentarer
Postat av: linn

kan du inte svara på de sista frågerna :D din blogg är assss braaaaaa!!!!!!!!!!

Svar: Jodå det kommer idag! aw tack :D
Julia Wesén Cosmo

2012-08-03 @ 23:09:42
Postat av: Alice

Jättefin och bra blogg! :D Vem har gjort headern? :) Älskar den... ;) Ha en bra dag! :D
Kram!

Svar: Tack! :D det är jag som gjort den, vad kul att du gillar den :D Kram
Julia Wesén Cosmo

2012-08-04 @ 11:35:08
URL: http://Ponnybrudern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0