Inköpen på Hööks

Här kommer de saker som jag köpte för presentkorten jag vann! 
Jag är faktiskt himla nöjd med sakerna jag hittade, och ännu bättre när man slapp betala. Haha
Brun HV Polo jacka, Riktigt snygg tycker jag! den kommer bäras större delen av hösten/vintern
baksidan
Bruna ridbyxor ifrån Nya JH kollektionen 
Helt klart mina nya favoriter! så sjukt sköna,(kolla längst ner) och snygga!
Hade sån himla tur och fick dom sista i min storlek.
 
Också ett Brunt schabrak ifrån JHs nya kollektion! 
 
En nya Brun Grimma till Chippen haha den med ifrån JH kollektionen! 
Måste bara säga att JH har verkligen lyckats med denna kollektionen! allt är verkligen jätte snyggt, jag sparar redan till allt i blått! synd bara att fleectäckena var slut :/
 
En Ny simpel tävlings Pike! kände att jag behövde 3 till SM som är tre dagar.
Samt ett Knopp Kitt. Praktiskt och bra! 
 
Hittade massa fina saker! men nån måtta får det ju vara haha
Samt att mamma köpte en Hv Polo väska och en Hv Polo Tröja
Sen väntar ett nytt pannband (tror jag) ni får se mer då.

Kommentarer
Postat av: Fanny

är knoppkittet så att man kan sätta det runt midjan? :) smart ju!

Svar: ja det är det! :D
Julia Wesén Cosmo

2012-08-05 @ 23:05:49
URL: http://teamridskola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0