Jönköping-Lördag

då strök vi mig ifrån lagtävan, eller rättaresagt bytte den mot küren! 
så jag red bara en klass idag också, Men en FEI Mästerskap, På framridningen kände jag att han inte var lika fin som han var på fredagen, men efter ett tag blev han väldigt fin, och jag kände mig nöjd, Gick in på banan och det började regna lite och blåsa, Men det är inget som stör Chippen om det bara är lite.
 
Inne på banan så kände jag att jag inte hade lite mycket tryck i honom som fredagen, Och när jag rididt klart programet var jag inte speciellt nöjd, Jag frågade mamma vad hon tyckte och hon tyckte det såg fint ut, Men jag tyckte att jag gjorde lite mycket små missar, som kommer dra ner..
Fick resultatet och slutade på 66,8%, var endå nöjd med det eftersom jag inte var lika nöjd med programet. Men små missarna drog tyvärr ner, annars hade jag nästan slått fredagens resultat.
Många bra ekipage i den klassen, så missarna gjorde att jag åkte ner, men jag slutade när klassen var slut som 4a av 9 placerade! 
Ännu en avklarad lyckad dag.
bild ifrån framridningen på lördag, tagen av Jasmine Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0