kür uppvisning

Nu har precis Alice åkt, vi har haft super mysiga dagar. Längesen jag träffade henne, och vi har tagit mycket bilder som jag kommer att visa såklart. 
 
Idag har jag även full dag, så det är dags att sätta igång, nu håller jag på att packa eftersom jag ska till Frida sen i eftermiddag, och stanna till måndag.Ska bli super roligt eftersom det var så otroligt längesen vi träffades, men jag tror jag kommer slänga in något inlägg ifrån henne senare ikväll också. Annars om jag hinner kommer jag att göra lite tidsinlägg nu inann jag ska bort till stallet så ni har något att läsa senare.. Har ju fortfarande mycket bilder att visa er ifrån SM, och nu ifrån dagarna med Alice! 
 
Iallfall idag i stallet ska ska jag rida Chippen, daven kommer att få vila eftersom han gått ganska mycket nu. Chippen ska jag rida lite på banan, och sen ska vi ha uppvisning i küren, det är för Några gäster som ska komma till Helena så ville hon gärna att jag skulle rida och visa upp min kür för dom, så det får jag ju göra. 
Och sen direkt efter det kör mamma mig till frida. 
Så det är mycket som händer idag dags att sätta igång! 
ni får en bild på mig och alice sålänge

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Kan man inte få en film på küren? Är så nyfiken på den!:D

2012-08-18 @ 19:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0