Planerar Tävlingar

Just nu sitter jag och planerar in lite tävlingar under Hösten..
Jag kommer att ta ut daven på lite regionala LA:P1 och FEI inledande, allt för att vi tillsammans ska börja känna oss mer trygga ute på tävlingsbanorna och för att han ska få tävlings rutin sen till dom nationella nästa år. 
Tror detta kommer bli ett bra upplägg för hans del nu under hösten, så vi sen kan finslipa och träna ordentligt så vi kommer ut i vår och är som bäst, och känner oss båda säkra på vår sak. 
 
Alltså kommer jag därför ta Chippen till eliten i höst, det känns säkrast och bäst så och så får han också ta det lite lugnare i höst nu när det varit så otroligt mycket under våren/sommaren.. 
Det är alltså inte jätte mycket tävlingar kvar nu i höst, utan den enda stora är i Nordhalland Lag-SM i november där jag kommer ta med mig Chippen, roligt att avsluta årets nationella tävlingar där eftersom dom dels har Kür man kan rida och även lag SM och förhoppningsvis har vi fått ihop ett rikigt bra lag iår! 
 
Men som det ser ut nu är det inga tävlingar på iallfall 3 veckor, så nu blir det träning och sakta men säkert komma tillbaka till skolan som börjar på måndag.. med prov och läxor
tävling i våras med Daven vinst på nästan 76%

Kommentarer
Postat av: JennyM

Du har så himla fina ponnysar... Men det spelar ju ingen roll så länge man inte kan förvalta dom på ett bra sätt. Men det verkar du kunna :) Riktigt duktig!

2012-08-15 @ 21:58:20
URL: http://jmdressyr.blogg.se
Postat av: sara

Gud vad duktiga ni var på SM:et Julia! Jag och mamma har följt er på avstånd och tänkt på er! Stort grattis till er!! Bra jobbat! :) Jag och mamma satt och tittade på alla bilderna, ni är så fina! :) Pussa prinsen ifrån oss!
Kram kram

2012-08-15 @ 22:14:00
Postat av: Stina

Sv. Tusen tack snälla Julia!!:)

2012-08-16 @ 21:02:58
URL: http://sodressage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0