Skolan

Nu har skolan dragit igång! 
Idag var första dagen, och det var faktiskt ganska okej roligt att träffa alla igen såklart. 
Åkte hem till frida efter skolan idag igen men åkte hem sen vid 2-3 tiden och åkte ut till stallet vid 5, det var faktiskt tänkt att jag skulle rida båda ponnierna idag men eftersom det blev lite sent, tog jag bara chippen på en härligt runda i skogen tillsammans med Minna. 
 
Imorgon tror jag att skolan blir som vanligt igen med lektioner och grejer.. Dock slutar vi ganska tidigt så jag kör till stallet direkt och rider Chippen ett gympa pass och sen på kvällen har jag träning med Daven. 
idag får ni faktiskt en bild på mig, för jag hittar ingen annan för tillfället. 

Kommentarer
Postat av: elina

vad fin du är :D:D:D:D

2012-08-24 @ 16:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0