SM 2012

På Onsdag styr vi mot Ponny SM 2012 i Hammarö, Vi kommer stanna på halva vägen hos några vänner och bo över där så chippen får vila men även vi.. 
Jobbigt med 7 timmar i ett, så det kommer bli super, På torsdag fortsätter vi sedan sista halvan, Är så himla taggad, det ska bli så otroligt roligt. Mitt andra SM!
Vi kommer att köra tillsammans med en annan familj, och det kommer också bli mycket roligare då.
På Torsdag är det invigningen som gäller, och lite annat smått men på Fredag börjar allvaret! Rider FEI Lagtävlan på fredag, FEI Mästerskap på Lördag, och antingen A Final som går i kür, eller Consulation som går i FEI Mästerskap.
 
Jag hoppas den fina känslan som jag fått dom senaste träningarna håller i sig, Chippen har varit underbar! Speciellt idag, Fick galet mycket tryck i honom och sen red vi igenom Küren han älskar verkligen den! gick super. Vi har redan mycket säkrare i den..
Imorgon är sista träningen innan vi åker, Blir nog inget jätte hårt pass utan mest känna igenom honom, planera och bestämma tillsammans med Helena om framridning och ja ni vet allt. 
 
Därför kommer ju uppdateringen vara lite seg, men jag ska redan nu planera tidsinställda då jag inte har så mycket tid för det imorgon. Ska även fixa lite till bloggen imorgon igen.
På söndag kör vi hem och stannar troligtvis hos vännerna på halva vägen igen och bor till Måndag, så vi inte är helt slut när vi kör. 
 
Nu vet ni lite om dom kommande dagarna, och hur upplägget ser ut. Men såklart kommer jag uppdatera lite live ifrån tävlingen också. 
bild ifrån invigningen 2011

Kommentarer
Postat av: emelie

Kan inte du fråga Emma Tegelskär om hon skulle vilja gästblogga på din blogg? Skulle vara kul :D

Tack om du kan svara på denna kommentaren :)

Svar: Nej tyvärr, För det första ska hon ju själv dit och tävla, och jag känner inte henne så bra så :)
Julia Wesén Cosmo

2012-08-06 @ 22:11:48
Postat av: Anonym

Lycka till!

Svar: tack!
Julia Wesén Cosmo

2012-08-06 @ 22:16:49
Postat av: Ida Andersson

Lycka till Julia, håller tummarna för dig och chippen ! <3

Svar: tack så mycket Ida! <3
Julia Wesén Cosmo

2012-08-07 @ 19:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0