This or that

Eftersom att jag fick in lite this or that när jag hade min frågestund tänkte jag börja svara på dom så inte allt kommer blandat då blir det så himla rörigt! 
 
Ponny/Häst
Lamicell/Schockemöhle
Tävling/Träning -utan träning blir det inget bra på tävling
Dagstorp Rf/Åsbo Rf
Rosa ridhjälm/ Rosa ridstövlar
Vinst med Dålig känsla/ andra plats med super känlsa
Ridhus/paddock -det beror på vilken årstid, gillar dock utebana! man får så mycket fina bilder
Tävla innomhus/tävla utomhus
Blogg/ facebook
 Het ponny/Lat ponny,
Brun/Fux,
Med tecken/Utan tecken,
sommar/vinter när man har häst & varför därför på vintern är det nästan omöjligt att rida ut, (när det är is) så himla stor skaderisk, och man måste klä på sig så mycket, och hästen måste ha tjocka täcken, och det finns inget gräs till dom. 
Lång man/Kort man,
Kraftig ponny/Smäcker ponny, har ju en av varje, så gillar båda! ;) dock kan jag inte säga att Chippen är JÄTTE kraftig! 
Sto/Hingst/Valack,
Svart/Svettfux,
Kandar/Tredelat,-rider inte på kandar
Klippt/Oklippt,-förstår inte riktigt frågan, det bror ju helt på om man ska klippa hästen på vintern
Rycka man & svans/ Klippa man & svans : rycker inte svansen! rycker manen
 uvex hjälm/JW hjälm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0