Tisdag 28 augusti

Hej allihopa, mina dagar är helt fulla just nu känns det som.. 
Skolan tar otroligt mycket tid nu, och alla läxor och inlämningar, men jag kämpar på med allt. Dock finns det en gräns och det är tiden.. Tyvärr, jag skulle mer än gärna om jag fick bestämma hinna med bloggen också men som det ser ut nu är det svårt! Jag ska dock kämpa för att klara av det, jag lovar sååå helt borta kommer jag inte bli, samt att det kommer bli bättre när jag får in rutinerna för skolan igen. 
 
Har hunnit med skolan samt ridit tre hästar idag
 
Idag hade jag kort dag i skolan kom hem redan 20 i 3, åt snabbt och sen var det raka vägen till stallet, Har ridit 3 hästar idag, började med att rida Zenit lite igen, Han har varit utlånad nu i sommar men nu kom han så jag kunde rida honom lite så vi fick en film på honom inför försäljningen.. Det gick riktigt bra!
Sen hade jag träning med Daven, även det gick super bra han var lite jobbig i början men när han gav sig och släppte gick det otroligt bra, han fick gå hårt så imorgon är han värd en skrittur.
Senare på kvällen tog jag och Minna en skrittur i skogen med Chippen och hennes herkules, Mysigt!
 
Skulle ni vara sugna på att se film på mig och Zenit?


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja, film skulle vara kul! :D

2012-08-29 @ 07:08:01
URL: http://konie.blogg.se
Postat av: Josefin

Ja! :)

2012-08-29 @ 17:13:17
Postat av: Fanny

Jag vill :D

2012-08-29 @ 22:59:23
Postat av: karin

För att slippa ha dåligt samvete kan du välja en dag i veckan då du tror att du hinner uppdatera. Då vet alla som läser när det kan komma något nytt. Du kan ha annan dag de veckor som du tävlar, om det funkar bättre.

2012-09-01 @ 15:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0