Träning För Mia

Oj förlåt för att uppdateringen varit så dålig idag, men jag har haft fullt upp hela dagen, först på förmiddagen så var vi i stallet och skulle göra iordning inför träningen. 
Och sen på eftermiddagen tränade jag för Mia Von Essen igen! fast denna gången med Daven..
Och sen när vi beställde vi pizza, Men nu tänkte jag se till att göra lite inlägg till er! 
 
Träningen för Mia idag gick super bra! jag hade med mig Daven, och han för först jätte nervös i början, eftersom det var nytt ställe, men det är väldigt bra för honom att komma ut såhär så han vänjer sig eftersom att det är så på tävlingarna också.
Berättade för Mia vad det är vi har svårt för och sådär, och det var det vi jobbade med hela passet, att samla honom i galoppen och göra enklabyten till höger! 
Det gick super bra, Mia hade mycket bra tips på olika övningar som vi gjorde,  och det bästa var att hon hade speciella saker för varje moment liksom! en sak när jag ökade, en när jag minskade, en i avbrotten så det var mycket att tänka på hela tiden men det gick kanon.. 
Mia var mycket imponerad av Daven också och sa att han kommer kunna gå långt, blir så glad av att höra sånt :)
Tyvärr blev det heller inga bilder denna gången, Hade med kameran men sen var vi inne och det var så mörkt där inne idag så det hade inte blivit några bra bilder ändå.
Usch kolla vilken tråkig bakgrund! bild ifrån tidig vår när jag och frida hade fotodagar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0