Uppdate

Hej igen, ville bara säga att jag lever och berätta lite vad som hänt dom senaste dagarna..
 
Skolan fortsätter som vanligt, nu har läxorna och proven redan börjat komma, så jag har faktiskt tänkt att jag redan ska sätta mig ner och börja göra dom så jag får dom klara och kan känna mig lite fri sen lika bra att ta en hel dag till att göra klart dom. 
Även lite andra saker utanför hästlivet, kommer inte gå in på så mycket mer nu ;) Kan iallfall säga att lördag och söndag kommer jag tillbringa tillsammans med bääääästa Frida.. På lördag ska vi ut lite i byn och på söndag ska jag följa med henne på tävling och ställa upp som fotograf, så får jag väl försöka få med henne som fotograf snart också haha!
 
Ponnyerna går bra, igår red jag ut en tur på Chippen barbacka, han var super fin faktiskt även fast jag lät honom vara ganska fri så han skulle kunna sträcka på benen ordentligt och få göra av med lite energi.. 
Daven gick ett litet pass i ridhuset, lika så han var laddad till tusen och flög runt lite men senare mot slutet blev han himla fin, laddad men lyssnade galant! 
 
Och idag fick daven en vilo dag, Och chippen gick träningen för Helena. 
Det gick super, han var verkligen fin så vi jobbade kanske en halvtimme endast med det vi har svårast för vilket är att hålla traven i volterna och få ännu lite mer böjning i slutorna, men på slutet klickade allt.
Nöjd

Kommentarer
Postat av: linnea

kan du inte börja blogga igen, älskar din blogg med hela mitt hjärta ;)<3

2012-08-26 @ 17:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0