Blogga,blogga,blogga

Hej alla ni som fortfarande tittar in här på bloggen! galet vad bra ni är, och att det fortfarande är så otroligt många som läser. 
Har haft sjukt mycket i skolan nu på senaste tiden, men jag känner att jag börjar sakna bloggen och att skriva lite om hästara ibland, och jag känner att man behöver ju inte alltid bara skriva om hästarna.
 
Det går riktigt bra och framåt med båda ponnyerna och jag tänkte skriva ett långt inlägg om var och en av dem så ni kommer med igen hur långt vi kommit, har Ju även varit uppe i stockholm nu också på horse Showen! och har så otroligt mycket att visa därifrån för er. Så håll koll! lovar mer uppdatering nu framöver..
Lag SM 2012! Brons saknar det nåt otroligt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Använder du samma dressyrsadel till både dina hästar? Vlket märke är det på den? kan ite du ha en frågestund snart?

2012-12-08 @ 18:09:16
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

klart man fortsätter och läser i hopp om att du ska blogga ;)<3

Svar: haha åh vad kul att läsa! dags att komma igång igen :) <3
Julia Wesén Cosmo

2012-12-28 @ 20:42:08
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0