Godmorgon!

Nu ska jag bort till stallet och rida mina hästar! Tänkte ta stallet lite snabbt idag, Chippen för en mysig uteritt och daven får gå dressyr. När jag kommer hem tänkte jag att jag skulle sätta mig ner och göra en helt ny look till bloggen! Lite som en ny uppstart! Jag har verkligen fått upp bloggandet nu och samtidigt som jag har en blogg med Frida känns det ändå bra att ha en blogg vid sidan om! Denna bloggen kommer mesta dels att handla om höstar såklart! Men jag tänkte även att för er som inte läsare vår andra blogg kommer jag skriva lite mer om min vardag än vad jag gjort innan. Dock kommer såklart inläggen att variera ifrån blogg till blogg. Men jag saknar att skriva och uppdatera om
Hästarna!


Kommentarer
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Det är bra! Jag vill läsa häst! :D ;)

2012-12-31 @ 18:23:19
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0