Daven i snön

här kommer lite bilder från när jag red lite på banan på daven där ute, man ser verkligen hur spänd han är på bilderna, men han måste lära sig kunna gå och jobba ute också! hur ska han annars klara tävlingarna som kommer i sommar. Det är mycket träning med honom med allt sånt nu.
'
Men innan jag red lite på ute banan red jag i ridhuset, och då gick det riktigt bra kommer jag ihåg, får kanske ta med kameran nu snart så ni kan få en ny film?
var ju ett tag sen ni såg hoonom, och han har både muskat och jobbat upp sig ordentligt nu.
'
ni får även ha överseende med att han kan antingen vara lite öppen i formen, eller lite för låg,ojämn men jag har sagt varför! han är duktig som går iallfall.
travar av i lååg form
mer bilder kommer i ett annat inlägg, där kommer även vara mina favorit bilder! :)
Ett inlägg med lite mysiga stillbilder kommer också dyka upp.
vad tycker ni om bilderna? har ni någon favorit?

Kommentarer
Postat av: Victoria Avellan Ryd - Ponilovers

Jag älskar den sjunde bilden! Daven är så sjukt fin!! :D <3

2012-03-02 @ 12:05:59
URL: http://ponilovers.blogg.se/
Postat av: nicole thore

de e helt underbara bilder ni har tat.jag tycker den som är finnaste är den fjärde bilden (4)<3 <3

2012-03-02 @ 21:33:46
URL: http://nicolemaribelforever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0