Göteborg Horse show 2012

I fredags åkte jag upp till göteborg för att gå på GHS tillsammans med några vänner!
så kul att träffa dom igen då det blir väldigt sällan.
I fredags då, gick vi tillsammans på bloggeventet som Linn Olsson hade fixat, en väldigt rolig kväll, och bra gjort av henne dans,bloggsnack,drinkar,foto och massa annat. Träffade då alla stora bloggare som bloggar för horsespot.
'
Lördagen var uppe tidigt för att hinna till mässan när det öppnade, hade heldags biljett så kollade på det mesta inne på scandanavium! Träffade även på massa fina vänner, och köpte 2 schabrak med lindor till.
På dressyren satt vi väldigt nära patrik kittel innan han skulle rida, åh vad fin toy story är!
'
Söndagen, sista dagen gick vi mest på mässan hela tiden, jag fick ihop några riktigt bra köp! och är riktigt nöjd, även då träffade man på många vänner, Senare på eftermiddagen/kvällen skulle jag åka hem och där på tåget att shirin ifrån ponnyaktuten, en hel helg fullt med folk, storbloggare, och "tv-stjärnor".
'
Bilder på det jag köpte kommer i ett separat inlägg lite senare


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg :)



Vad tyckte du om riksanläggningarnas paddock program?

2012-02-27 @ 17:16:15
URL: http://www.saraaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0