Julia Wesén Cosmo

Mitt namn är Julia Wesén Cosmo född 97, alltså 16 år, jag bor i Skåne tillsammans med min mamma, min pappa bor i Hong Kong. Jag har ridit och tävlat dressyr hela mitt liv och jag brinner verkligen för sporten, Jag har tävlat nästan hela mitt liv på olika nivåer med olika ponnyer, Just nu har jag två st D ponnyer hemma, Jonny Be Good och Hesselteich's Davenport som jag tävlar nationellt och upp till Elit nivå med. 
Jag är målmedveten och hoppas på att nå den absolut yttersta toppen inom dressyren, och snart är det dags för mig att ta ett steg upp på storhäst och fortsätta min utveckling.
 
Jag deltog i SM 2011, och 2012 där jag tillsammans med Jonny be good kom till A-finalen och slutade på en 8onde plats, jag även många vinter och placeringar på nationell nivå.
SM 2013 går snart av stapeln där jag också kommer delta, och det är alltid lika roligt! Har även ett Lag-SM brons tillsammans med min klubb Åsbo RF.
 
Jag älskar det jag gör och håller på med och är glad att jag kan göra det, och att det har blivit min vardag, och jag hoppas i framtiden även kunna ha det som ett jobb. 
Lära känna mig mer kommer ni garanterat göra under bloggen, och annars om det är något så tveka inte på att fråga eller maila mig om ni undrar något speciellt.
 
Trackback
RSS 2.0