Sommaren VS Vintern

nu har det snöat igen! usch att det aldrig kan ta slut.
Men igentligen vad är bäst?
Vintern:
igentligen finns det inget bra med vintern när det gäller hästarna, det är kallt och man måste ta på sig så mycket kläder, det blir halt och man kan inte rida ut.
Men det är så mysigt en solig vinterdag när man ska ha en riktig fotodag, och ta härliga bilder i snön!
men denna vintern har inte varit någon hitt! det har varken varit snö fritt eller mycket snö nån gång.
ett exempel ifrån förra året
Sommaren då:
nackdelar med sommaren är ju att alla insekter kommer, och det kan nästinpå bli förvarmt! då är det bara jobbigt att ha häst.
Men endå så är det mygigt med alla fotodagar,på gröna ängar i stekande sol!
bild ifrån förra året i början av sommaren:

Nu använde jag mig dock av väldigt dåliga exempel bilder! men jag tänkte göra lite bildminnen ifrån både förra vintern och sommaren
Så vad är nu bäst? för mig är det absolut början av sommaren och slutet av sommaren, då är det som bäst att ha häst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ända positiva med snö är att hästarna inte blir skitiga... x)



Sommar (a) ♥

2012-02-27 @ 20:09:35
Postat av: minna och herkules <3

början och slutet på sommaren !! :D som idag t.ex ;)

2012-03-03 @ 16:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0