Tävlingarna för nån vecka framöver

Ja nu har tävlingarna verkligen dragit igång för fullt! Jag har redan gjort 2 starter, och i helgen ska jag tävla igen.
Nu börjar också dom nationella med chippen! och jag ska kvala nationellt med Daven.
Hur ser er tävlingstermin ut, har ni några tävlingar framöver? isåfall vilka klasser!
Själv tycker jag det är så otroligt roligt att tävla, och jag älskar att åka ut på tävlingar! dock har jag lite svårt med att jag kan bli väldigt nervös och kan få jätte ont i magen, men när man hoppar upp på hästen släpper allt! då blir man trygg.
det har ändå blivit väldigt mycket bättre med min nervosite,och allt blir så mycket roligare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0