Vi ger det ett försök!

Hej alla härliga!
Jag tror det flesta känner igen mig, har nu drivit en blogg tillsammans med min bästa vän, men efter lite uppehåll ville vi fråga er läsare hur ni ville ha det, och dom flesta röstade på att starta eget. Så inget har hänt mellan oss, utan vi är fortfarande super bra vänner!
Jag kommer ge det en chans, men än känns det väldigt konstigt, det känns tomt!
Men jag får tänka lite positivit också.
Här i bloggen kommer ni få läsa om:
Såklart mycket om mina ponnyer, Jonny Be Good och Hesselteich's Davenport, vår resa mot våra mål, men även våra motgångar på vägen.
Ni kommer även få läsa lite mer om min vardag, då det känns lättare att skriva om nu när jag inte är buden till just hästbloggandet.
Jag hoppas ni kommer att gilla detta! och jag blir mer än glad om ni kommer med andra tips och ideer till bloggen.
Kommer även skriva lite korta presentationer om mig, och mina ponnyer.
'
Allt är just nu under uppbyggnad på bloggen, så det kan vara lite rörigt, och jag har inte fixat tex bloglovin än, men det kommer.

och tillsvidare får ni nöja er med denna Designen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0