Dagens planer

Idag har jag ganska mycket som måste fixas och ordnas med! men jag tänkte att jag istället gör lite live bloggning, och kanske nån V-blogg!
Daven ska få en uteritt om det inte är allt för mycket insekter ute, då det är väldigt svårt att spruta honom med Flugspray. 
Och Chippen ska tränas för Helena, Vi ska rida igenom Küren och hoppas att det går bra, och så lite lösgörande till Helgen..
Vi ska även packa Chippens saker, samt putsa, och förbreda till Daven som ska stanna hemma. 
Jag måste även börja packa mina saker! Tänkte att jag ska skriva ett inlägg senare ikväll med en lista på allt det som jag brukar packa när det är meeting!
Annars nu på förmiddagen ska jag ut och sola lite, och vi ska bränna en extra cd på küren, sen får vi se när jag åker bort till stallet och börjar fixa där! tror jag ska försöka göra något innan träningen iallfall så inte allt kommer efter. 
 
Imorgon åker vi vid lunch tid,så kommer vi fram vid kl 5 för innan dess får man inte stalla in, Väl där uppe har jag först tänkt gå en runda med honom, och sen ska jag rida ut en tur med Malin! de blir nog super att han får röra på sig så mycket efter den långa bilresan. 
bild ifrån Båstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0