Dressage Summer Games

Uppdateringen har varit låg nu under eftermiddagen för att jag varit och tittat på mina vänner som tävlat i helsingborg.. Hade skrivit ihop inlägget om lördagens starter på derbyt men glömt sätta det i ett tidsinlägg så det ligger i utkastet och väntar på att publiceras. 
 
Har iallfall haft super mysigt idag, suttit och tittat och fotat lite samt pratat med fina vänner! ibland är det faktiskt ganska skönt att inte tävla själv utan bara vara, och ta det lugnt. 
 
Just nu håller jag på att ladda upp filmen ifrån igår! hoppas inte det tar allt för lång tid,  Men lovar att uppdatera er extra mycket nu framåt kvällen istället. 
Super gammal bild på mig och min kung 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0