Falsterbo Horse Show

Förlåt för att jag inte uppdaterade er under dagen..
men jag hade fullt upp, jag och mamma gick och shoppade större delen av dagen, och kollade på dressyren.. Tyvärr gick det inte så bra för min kompis, men får hålla tummarna imorgon istället. 
Jag har iallfall hittat en hel del nere i falsterbo och jag kommer att visa allt för er senare. När jag kommer hem för just nu är jag hos Alice och ska sova här till imorgon så vi kan gå ännu en dag på falsterbo.
 
Hittade 3 schabrak, en pike och lite små saker! Får se vad jag hittar imorgon, jag känner inte jag var i så stort shopping behöv just nu då jag har det mesta jag behöver. 
Men lite får man väl allt hitta! 
 
Imorgon blir det bättre uppdatering, då ska vi mest gå runt och ha allmänt kul, haha ni kommer se ;)
Annars är det lungt,Hästarna idag var inget speciellt, jag åkte ut till chippen vid halv 9 imorse och skrittade ut en tur, daven vilade idag igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0