Fredag

Idag är det Fredag! älskar fredagar, haha..
Fast nu på förmiddagen har jag städat,städat och städat mitt rum! satt upp lite tavlor på mina underbara kungar, och allmänt fixat. Ska snart åka ut till stallet! 
Tänkte skritta ut en tur på Daven som gick dressyr igår, riktigt fin var han! 
Chippen får antingen gå ett lättare pass i ridhuset, eller en uteritt har inte riktigt bestämt än, Ska även börja planera veckan för honom eftersom vi åker till Jönköping på torsdag..
 
Om mamma kör bort mig till stallet idag tar jag med kameran och klickar kort på det vi köpte i falsterbo, annars får det vänta lite för jag kan inte ta med kameran om jag kör själv, Lördagens starter på Derbyt kommer också dyka upp under kvällen, med bildbomber!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0