Fredagens Resultat

I fredags skulle jag bara Rida en "uppvärmnings klass" på Chippen, han skulle få känna på banan och röra lite på sig bara efter allt åkade! 
Jag hade start vid 1 tiden, och kunde därför äta lite på morgonen, samt att jag varit på metal träning, för att inte vara så nervös inför tävling, och redan efter första gången känns det så mycket bättre! jag var inte alls så nervös och jag kunde lägga all min prestation och koncentration på Chippen. 
Allt gick super, och jag kände redan på framridningen hur rund och fin han var, allt fölt på bra! och han lyssnade så himla fint på mig. 
Detta höll även i sig inne på banan, han hade svävet genom hela programet och tappade jag det fick jag lätt tillbaka det, Helt klart en av det bästa starterna jag gjort, var otroligt nöjd efter, det ända jag missade på var bakdelsvändningarna annars hade jag ingen större miss. 
Alice kom springade till mig och såg jätte glad ut, och då visste jag inte vad jag fått så hon berättade och jag blev så himla glad! 68,889% Nytt person bästa, och jag gick upp i ledning med en % marginal! 
Även i protokollet var där mycket 8or, domarna hade skrivit mycket om hans trav speciellt att den var otroligt fin, och att han var lätt och rörlig, vi var samspelta och en domare skrev " härlig ponny, med en unikt svävig trav" Gud vad jag blev glad allt slit har tillslut lönat sig :D två domare på över 69% och en på 67,4%
1a platsen höll i sig och vi vann klassen! och hjöde även SM kvalet ännu mer! nu lägger vi oss på 11-12 plats :D

Kommentarer
Postat av: Lina - dressyrblogg

Ni har verkligen blivit jättefina!

Svar: Tack så jätte mycket Lina!
Julia Wesén Cosmo

2012-07-31 @ 22:14:26
URL: http://liinadolk.blogg.se
Postat av: ShireElin

Så sjukt kul, stort grattis! :D

2012-08-01 @ 00:34:47
URL: http://stalltrion.wordpress.com
Postat av: Julia

Grattis, ni är verkligen superduktiga!

2012-08-01 @ 10:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0