Hem Idag

Idag är det Torsdag och idag ska jag även åka hem till mamma igen, Jag har faktiskt haft en riktigt rolig vecka, med kompisarna, syskonen & familjen.
Var hemma och tränade i Tisdags och Onsdags, Tog chippen båda gångerna eftersom att han ska åka till Jönköping om en vecka idag, och Helena nu är bortrest så får man passa på att ta så mycket tränings som det går. 
Uppdateringen kommer bli väldigt mycket bättre idag, eftersom jag har mer tillgång till bilder och sådär,samt att jag fått mycket bilder ifrån vänner som fotade oss på derbyt, och jag LOVAR att jag ska berätta mer om det! 
Så vänta er uppdatering idag :)
Är riktigt taggad, och ska faktiskt börja små pilla med en ny fräsh design som jag verkligen ska försöka göra till något riktigt bra, som jag sen kan ha ett tag! 
taggad på allt just nu! och riktigt taggad på att rida, har ju varit borta ifrån det 5 dagar :)
 
Här får ni en bild Ifrån gårdagens träning, 
Ser ni mitt nya gula schabrak? det är ett av köpen nere i falsterbo!

Kommentarer
Postat av: Isa

Jättesnyggt! Vad är det för märke? :)

2012-07-20 @ 00:32:03
URL: http://isabellellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0