Hur hittade ni egentligen hit?

Något som jag tycker är roligt att veta, eller skulle vara roligt att få reda på är vem ni är?
Hur hittade ni hit? vad är det bästa med min blogg som gör att just nu läser? och har ni nån blogg jag bör kolla in på? 
Lite sånt där hade varit riktigt roligt att få reda på! kanske berätta lite om sig själv,ja ni får lägga upp det hur ni vill.
Men det är alltid roligt att få reda på lite mer om sina läsare..
 
Eftersom statistiken ökar nu också ganska stadigt så är det ännu roligare att få veta :)
Skulle även vara roligt om ni hade tips på hur jag ska göra för att förbättra bloggen! och göra den mer läsvärd och intressant för just er :)
tar mer än gärna emot tips!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg! Tycker det är kul att följa dig och dina ponnyer.
Men jag måste fråga, varför skriver du att du vill ha tips på vad du ska skriva om? Du har precis haft frågestund och fått jätte många frågor som du inte svart på? Många skriver också kommentarer med tips om vad dom vill läsa om, varför skriver du inte om det?
Kram från en trogen läsare

Svar: Absolut ska jag ju svara på fråegstunden! men som du kanske vet är jag i Jönköping och tävlar och har inte tid till att svara på frågorna då!
Julia Wesén Cosmo

2012-07-29 @ 14:11:45
Postat av: ShireElin

Har följt dig ganska länge, sedan du bloggade med Maja . Tror att jag sökte på hästblogg eller liknande på google så kom er blogg upp. Älskade bloggen på en gång, speciellt dina inlägg så läste igenom alla dina inlägg från starten av bloggen. Det bästa med din blogg är dina underbara ponnysar, speciellt Chippen det är något extra med honom! :D

2012-07-29 @ 19:54:02
URL: http://stalltrion.wordpress.com
Postat av: Sandra

Jag är en följare sedan du och Frida hade bloggen Dressageteam ihop eller vad den nu hette? Ni har haft många bloggar efteråt :D Minns när ni var tre och när du hade en blogg ihop med en tjej som hade en ungponny (skimmel) :)

2012-07-29 @ 20:38:32
URL: http://ponnylover.blogg.se
Postat av: Julia

Jag har följt dig sedan Dressageponys och har alltid tyckt att det var extra roligt att läsa om dig :) Tror jag hittade dig via BDB/DV och tyckte att bloggen var spännande :)

2012-07-29 @ 21:17:13
URL: http://www.JKdressage.blogg.se
Postat av: Isa

Haha, du är ju min syssling ;) Och du är ju grymt duktig så man vill följa dig :)

2012-07-29 @ 22:58:55
URL: http://isabellellinor.blogg.se
Postat av: cicci

Började läsa din blogg för jag tycker du har väldigt instressanta ponnyer, älskar din blogg!:)

2012-07-30 @ 01:30:03
URL: http://ciccigustafsson.devote.se
Postat av: Sandra

Hittade din blogg av en slump. Gillar den skarpt! Har följt dig ett tag. Själv rider jag 5 egna ponnyer plus några andra.

2012-07-30 @ 09:18:30
URL: http://motosidressyr.blogg.se
Postat av: Julia

Du la till mig på bdb, och då klickade jag in på din blogg, fast jag tror att du hade den med din vän först, sen blev det dressageponys så jag har följt dig hela vägen :) tycker att din blogg är jättebra, roligt att följa dig och dina hästar;)

2012-07-30 @ 10:08:35
URL: http://juliavikstrom.blogg.se
Postat av: Beata

Jag hittade hit genom alice (crackerjack.blogg.se) hon visade mig bloggen när jag var hos henne :)
Det bästa e att du skriver så sjukt bra så man alltid förstår precis. oh när du berättar om hur dina hästar är på ett dressyrpass kan man verkligen känna hur de var :) min blogg: beatajacobsson.blogg.se

2012-07-30 @ 16:37:40
URL: http://beatajacobsson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag hittade bloggen via en länk från en annan blogg, fastnade direkt för du hade så mycket fina bilser på dina fina ponnyn och intressanta och välskrivna inlägg! Gillar att du alltid är så positiv och inte klagar eller ser ner på andra, är trött på bloggare som jämt klagar på att alla är så avundsjuka eller liknande. Det är kul att läsa om träning och tävling och få en liten inblick i hur det är att tävla på så hög nivå! Själv är jag en vanlig ridskoleryttare och har tyvärr ingen blogg!

2012-07-30 @ 16:49:41
Postat av: Anonym

bor ju inte allt för långt ifrån dig så de är kul att kunna följa dig lite här :) Chippen är alldeles ljuvlig att kolla på, daven lika så! du verkar vara en väldigt ödmjuk och härlig tjej, kram!

2012-07-31 @ 12:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0