Onsdag

Varit på falsterbo hela dagen idag också, Super härligt.. har tittat på dressyren och lite hunting, samt gått runt på mässan och tittat. 
Men jag köpte faktiskt ingenting idag, mer än ett nytt skal till iphonen! Som alice och Bella bestämde. 
snyggt guldigt. 
Hm, Nu sitter jag hemma hos Alice och väntar på min vän kajsa och hennes mamma som ska komma och hämta mig, och köra mig hem, Ur snällt! annars hade jag inte kunnat stanna till idag. 
 
Får se om inte klockan blir för mycket kankse jag åker bort till stallet och skrittar ut en tur på Daven, Måste även hem och packa samt göra lite tidsinlägg till er. 
För imorgon åker jag till min pappa och ska vara där en vecka, alltså kommer hästarna få riktigt semester nu! Men jag kommer att åka hem och träna två dagar iallfall..
När jag kommer hem kommer det ett inlägg på allt vi köpte, Det blev faktiskt inte alls så mycket saker, bara lite nödvändiga saker. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Fin bild!

Svar: tack! :)
Julia Wesén Cosmo

2012-07-21 @ 07:37:00
URL: http://ninafyrman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0