Ponny SM 2012

här kommer en lista på alla dom som anmält sig till Ponny SM iår! Jag tror jag har en säker plats redan men det vore såklart kul att höja kvalen ännu mer! Vi har inte skickat in men jag höjde ju kvalen i Derbyt lite, så jag hoppar upp två platser och hamnar alltså på en 20:onde plats, sen får vi se hur det går i jönköping! :)
Om jag skickar in mitt höjda snitt kommer jag hamna på 67,52 och ni ser ju där är en på 67,56 det är verkligen tätt! men jag kommer lägga mig precis under henne.



Kommentarer
Postat av: Jasmine ;)

Grattis! men ska du inte kvala med Daven? :D

Svar: Har redan skrivit svaret på din fråga i ett inlägg längre ner!
Julia Wesén Cosmo

2012-07-21 @ 12:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0