Stallet idag

Åkte till stallet i eftermiddags, tog det lite lugnt på förmiddagen. 
När jag kom dit så tog jag in Chippen och gjorde honom redo inför dressyrträning, eller rättare sagt Kür träning! Idag hade vi bestämt att jag skulle rida igenom küren och vi skulle filma den med kamera, så vi sedan när vi kommer hem kan titta igenom den och sätta musiken till, och bara kolla av hur vi vill ha det. 
Ska bli himla roligt och jag tror vi ska börja lite idag med att sätta musiken till! skoj skoj..
Chippen var annars himla fin idag, allt flöt på och han börjar komma tillbaka till sitt vanliga ja igen efter vilan han hade, bra det eftersom vi ska upp till jönköping på torsdag! Nu är det bara magen kvar ;) haha lite tjock har han allt blivit nu när han haft semester, men vi tog en riktigt genomkörare idag så förhoppningsvis sprang han av sig nåt kilo haha. Daven har gått bra nu i helgen så idag fick han en ledig dag, han mår faktiskt himla bra av att ta det lugnt efter hårda pass.. Och nu när det varit så mycket tävlade för hans del vill vi spara på honom så han kommer få ta det ganska lugnt nu fram till SM. 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad fina ni är Julia! Det är så kul att följa er! Pussa prinsen från mig och mamma =) Vi kommer och hejar på dig på SM! Kram kram

2012-07-22 @ 22:20:05
Postat av: elvira

Det skulle vara kul om någon filmar när du rider küren på söndag:D

2012-07-22 @ 23:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0