Svar på Kommentar

Tänkte svara på en kommentar som jag tror många kan undra lite över. 
Som jag faktiskt själv fick svar på för ett litet tag sen ;) 
 
Verkligen jätte jätte fin! Jag undrar en sak, hur kom du på att kalla chippen för chippen om han heter Jonny be Good? :)
 

svar: Enda sedan chippen var ett föl har han kallats för Chippen.. När vi köpte honom frågade vi just om han brukade kallas för något, och då sa dom att han alltid blivit kallad för Chippen, det är även det han lyssnar nästan bäst på! Iallfall så kallas han för Chippen efter sin pappa
Han har egentligen okänd stam, men uppfödarna tog kontakt med mig för några månader sen och jag fick veta en massa om honom och när han var föl, och även vem hans mamma och pappa är. 
Hans pappa heter alltså Chip, och det är därifrån Chippen fått sitt smeknamn! 
Lite gulligt ändå haha, 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

nej vad gulligt :D
hehe, annars hade han väl kallats för jonny x)

2012-07-21 @ 22:00:19
URL: http://mathildadressage.blogg.se
Postat av: Josefin

Tack för svaret! :D jag tycker chippen passar med sitt smeknamn, så gulligt!

2012-07-23 @ 00:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0