tävlingar framöver

många undrar om alla tävlingar är över nu, och svaret är nej! det är faktiskt två av dom roligaste tävlingarna som är kvar.
Förtsa är Jönköping om lite mer än en vecka, där kommer jag ta med mig Chippen. Och kanske kanske vi kommer debutera Kur, vem vet? ;) 
Min andra tävling är Ponny SM, som går uppe i karlstad, equality riders. Också en tävling jag ser fram emot väldigt mycket, och ska träffa många saknade vänner. 
Dit kommer jag också bara ta Chippen, Och då kommer ni säkert undra varför jag inte kommer ta med mig och tävla daven eftersom han är kvalad så är det för att jag inte känner att vi är redo. 
Jag vill inte ut och göra halvdåliga ritter hela tiden och få halvdåliga % och rent utsagt visa upp oss när vi inte är 100% redo.. 
Detta beslut har jag tagit tillsammans med min tränare, och ni behöver faktiskt inte fråga så mycket mer,för det är inget som hänt eller så utan det är vad vi tycker. 
Så så är läget, det dom tävlingarna jag är anmäld till, Men såklart är det Lag SM senare i vinter, och Elit serien där innan, samt kanske nån regional med Daven, men ni lär se!
bild sen jönköping förra året. Absolut en av det roligaste tävlingarna!

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej! Undrar om du skulle vilja gästblogga hos mig? Skicka isåfall vad du skulle vilja skriva till min mail: [email protected] :)
Kram!

Svar: Hej, det kanske jag har tid med snart! får se om jag hinner skriva ihop något :)
Julia Wesén Cosmo

2012-07-16 @ 21:58:47
URL: http://Ponnybrudern.blogg.se
Postat av: Fanny

tycker du gör rätt med att inte ta med daven, han kanske behöver landa lite också. Men han är ju faktiskt sjukt snygg att se på också! Drömponny!

Svar: Tack, tycker du har helt rätt! :)
Julia Wesén Cosmo

2012-07-17 @ 16:55:02
Postat av: Hanna

Det låter som ett vettigt beslut, det är ju trots allt upp till dig själv vda som känns bäst!

Svar: tack! jag håller med dig :)
Julia Wesén Cosmo

2012-07-18 @ 20:48:37
URL: http://dressyrfux.blogg.se
Postat av: Alice

Sv; Skulle vara jättekul om du vill gästblogga hos mig! Skulle behöva det senast fredag kväll isåfall, ska på ridläger en vecka så att mina bloggläsare har DIG och läsa om ;). Du är en underbar tjej och du tar hand om dina hästar väl! :D <3
Kram! <3 :)

2012-07-19 @ 13:54:59
URL: http://Ponnybrudern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0