ÄNTLIGEN! NY DESIGN

Äntligen Säger jag bara! jag har gått och väntat och väntat, men nu äntligen har den nya designen kommit in, och jag ska sätta fart på bloggen igen!
Jag har redan fixat några tidsinställda inlägg som kommer dyka upp under kvällen.
' Tryck F5 om ni inte kan se den!!!
Somsagt har jag den nya designen nu och jag är faktiskt överfärväntan nöjd med den! ville att den skulle vara mer sommrig i ljusa färger, nya fräsha bilder men enda stilrent.
Tycker ni jag lyckats?
Jag har även uppdaterat bilden längst ner på bloggen, ni vet om ni skrollar så långt ner ni kan på bloggen.
Samt gjort en egen och mer tillpassande bloglovin ikon till bloggen, ni ser den i menyn till vänster.
Under tiden jag inte bloggat har jag även fått in mycket tips och ideer kring bloggen, och det tar jag fortfarande mer än gärna emot för att göra det så bra som möjligt!
Jag har även kvar lite små fix med själva designen, det ska in lite bilder och andra textilar samt jag tänkte uppdatera presentationerna till er som är nya.
'
Så vad tycker ni: Hiss eller diss till den nya designen?



Kommentarer
Postat av: Josefin

Super fin! :)

2012-06-02 @ 21:30:23
Postat av: minna och herkules

hiss! :D

2012-06-04 @ 16:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0