Back on Track!

Idag red jag ett lite lättare gympa pass på min gule!
Han var otroligt pigg kan jag säga och det var inte lätt att skritta.. Men är så lycklig, han var helt underbar!
4 dagars vila/skritt har han haft nu, och idag satte jag igång honom lite smått, kan inte annat säga än att jag log konstant..
Han var stadig och så himla rund och mjuk i handen HELA tiden! Han hade trycket med sig bakifrån under hela passet och tillochmed så mycket så han inte visste vad han skulle ta vägen så det blev lite bus, men inte mer än att han kastade sig lite åt sidan ;)
Gjorde bara massa lösgörande arbete och hade honom låg hela tiden, han fick springa på och verkligen sträcka ut sig ordentligt.
På slutet när han blev fin testade jag att göra lite galoppfattningar ifrån skritt och lycklig blev jag, han fattade inte fel EN enda gång!! därför avslutade jag efter det och han fick mycket beröm! imorgon blir det träning för Helena jag hoppas jag kan hitta samma känsla då också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer filmen från stallet? :D

2012-06-06 @ 20:10:29
Postat av: lizzie

Jättekul att du har kört igång bloggen igen! Du har en jättebra blogg med roliga inlägg:D

2012-06-07 @ 18:37:46
Postat av: Emma

Gud så fina ni är! Både han & du verkar så positiva till allting, ni passar super tillsammans :D

Lycka till med honom, ni kommer gå riktigt långt!

2012-06-07 @ 19:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0