Chippens Kur

Just nu håller jag och helena på mycket med vår kur på träningarna, och det går framåt kan jag säga. 
RIktigt roligt! Vi har valt ut musik till traven, och har två st att välja på i galoppen, skritten tar vi sist..
Galopp programet är klart, och vi börjar nu med traven, många frågar mig vad jag har för musik, och hur mitt program ska se ut sådär, men jag kommer inte gå ut med något sånt förren allt är klart och jag har debuterat! :) 
Men det är riktigt roligt, och om allt går som förväntat kommer det bli rikigt bra, om vi hinner kanske vi debuterar i Jönköping. 
 
Svårighetsgraden på kuren är hög! då man tjänar mer poäng på det, och det passar Chippen super bra eftersom han är så kvick och lätt att samla och allt det där.. Bara längtar efter att få visa upp den :)

Kommentarer
Postat av: ShireElin

Skulle va kul om ni kunde filma den när du debuterar :)

Svar: ja det får vi se till att fixa :)
Julia Wesén Cosmo

2012-06-29 @ 20:02:29
URL: http://stalltrion.wordpress.com
Postat av: Juliaaa

Gud vad roligt! Är så glad att det går så bra för er julia! Ses på torsdag, puss! <3

Svar: aw du är för härlig julia!! ska bli såååå roligt att träffa dig igen, saknar verkligen dig! puuuuuuss <3
Julia Wesén Cosmo

2012-06-30 @ 10:01:55
URL: http://www.ungadressyrryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0