Godmorgon alla!

Godmorgon allihopa, idag vaknar jag upp till fint väder!
Nu på förmiddagen ska jag in till byn, och efter det ska jag ut till stallet..
Som ni vet ska jag bara skritta daven en tur i skogen, och senare på kvällen är det träning med Chippen, Jag tänkte faktiskt ta med kameran idag och sen får vi se! hoppas på att mamma kan filma lite idag kanske? längesen jag la upp film så tycker det är dags..
'
Så kommer väl min dag se ut, senare på kvällen ska jag förhoppningsvis träffa en kompis,men ska försöka uppdatera er så bra det går, börjar få upp suget ordentligt nu.
'
Sen förresten har jag en fråga till alla er läsare, är det något speciellt ni vill läsa om? eller ska jag ta upp något speciellt?
Eller är det något som fattas?
Alla tips är super! och ska verkligen försöka ta tag i alla tips jag kan få in :)
bild på mig och jan brink när jag tränade för honom

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skriv om hur du fick chippens gångarter så flashiga!:D

2012-06-19 @ 12:54:28
Postat av: Jenny

Skriv om hur du fick chippens gångarter så flashiga!:D

2012-06-19 @ 12:54:52
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva om hur du lägger upp ridpass, övningar, tips, problem du har haft och löst och så. Sådant som kan hjälpa oss andra. Sådant som har fått dig där du är nu! :)

2012-06-19 @ 13:14:50
Postat av: cicci

Det skulle vara roligt och veta om hur dina ridpass är upplagda, tips och mycket bilder/filmer !:) men älskar din blogg och dina hästar ändå, hihi!

2012-06-19 @ 14:34:58
Postat av: Anonym

Hiss och diss!

Skillnadsbilder

Kanske åsiktsinlägg

Frågestund snart

Presentera dina ridvänner.

Hade du inte kunnat ha en frågestund som några av dina vänner som känner dig bra kan svara på om dig?

2012-06-19 @ 15:07:23
Postat av: Maja---djurflickorna

Dela med dig av din kunskap! :) du är jätteduktig!!! Ridövningar, tips man kan göra om det blir si eller så i ridpasset m.m. ;)

2012-06-19 @ 17:23:09
URL: http://djurflickorna.devote.se
Postat av: Anonym

Skriv om hur det va att träna för Jan Brink!

2012-06-19 @ 17:59:35
Postat av: Anonym

Väntar fortfarande på bilder på stallet och hästarna :D

Skriv om din vardag med hästarna, gärna mycket bilder. Typ dagens outfit osv

2012-06-19 @ 21:20:07
Postat av: Josefin

Jag gillar den typ av inlägg som du brukar göra! Inte så mycket om utrustning och outfits! Uppdatera lite oftare bara så blir det awesome! :D

2012-06-20 @ 00:56:38
Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

Gillar din blogg! :)

2012-06-20 @ 15:36:00
URL: http://stahlbrost.blogg.se/
Postat av: Anonym

Olika slags tips typ..

Hur får du så biffiga halsar på dina ponnys?

2012-06-21 @ 08:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0