Godmorgon på er!

Godmorgon på er alla fina bloggläsare, eller ska jag säga godförmiddag!
Vaknade upp med ett leende på läpparna eftersom det första jag gjorde var att gå in och kolla till bloggen, och statistiken hade skjutit i taket, och redan nu är jag upp över 100 sträcket, ni är verkligen grymma.
'
Eftersom båda ponnyerna kommer få en vilo dag idag, kommer även jag ha det lungt på stallfronten, det enda som ska göras är mockningen.. Därför kommer det inte att bli några direkt nya bilder, men somsagt undertiden jag inte bloggat har jag fått in många härliga bilder som jag ska via er, alltså kommer det bli mycket bildbomber här nu!
Så kommer ägna större delen av dagen till bloggen, och försöka få iordning det sista på designen, från början var det tänkt att jag skulle sätta in allt på en gång men eftersom jag var så oerhört sugen på att börja så tog jag det viktigaste, småpillet får komma lite efterhand.
'
Har också redan fått in tips på olika inlägg, jag ska försöka fixa det idag också, och jag vet att det är många av er som vill se stallet jag står i och absolut det hade varit roligt att visa er, jag ska först bara fråga Helena så det är okej att jag visar upp det!
Ska även försöka dra in lite ridövningar och åsiktsinlägg eftersom det verkar vara väldigt populärt.
en bild på prinsen ifrån jan brink träningen, förresten kom och tänka på att jag inte visat bilder ifrån jan träningen?

Kommentarer
Postat av: anna

Åh ja! berätta mer om jan träningen,

ska du träna för honom igen? :)

2012-06-03 @ 12:33:26
Postat av: Hanna Svensson

Älskar att du har börjat blogga igen! Du har den bästa bloggen, och så fina hästar <33

2012-06-03 @ 12:43:59
URL: http://hannasvenssonbloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0