Nya blogg.se (svar på era kommentarer)

Nu har jag också fått nya blogg.se! Tycker än så länge att det verkar ganska bra, men såklart är det mycket nytt att lära sig och sådär.. Får ta lite av kvällen och titta igenom allt, och försöka komma på.
Men en sak som jag nu kan säga till er iallfall är att nu kan man svara på kommentarerna direkt, så har ni ställt nån fråga som jag inte tar upp i ett inlägg kommer jag garanterat svara på den i kommentarsfältet så ni får titta in där! Mycket bra sätt, speciellt till mig som är så dålig annars på att svara på kommentarerna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefin blogg! :D Ska vi göra länkbyte? :D <3

2012-06-27 @ 20:46:59
URL: http://www.powerponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0