Pållarna idag

Chippen gick träning igår, han var GRYM! fick massor med beröm av helena och hon var riktigt imponerad..
Super kul, så efter kanske en halv timmes träning tyckte hon att det räckte, Idag är han välförkänt av en riktigt härlig uteritt i solen! Kanske tar lite live bilder ifrån uteritten och uppdaterar er..
'
Daven igår fick en skritt tur i skogen, han var ganska spänd för att han inte varit ute på länge, och sen har han fått emormt mycket energi! så han kunde knappt skritta eftersom han vilade i onsdags..
Idag ska han få en till skritt tur i skogen och sen ska jag jogga honom lång och låg på banan så han får mjuka upp sig. För imorgon blir det träning för hans del, och på söndag är det tävlingsdax! kommer berätta mycket mer om det sen.
'
Kanske även ska sitta på nån kompis som har träning idag, eftersom att vi fått sommarlov nu har jag mycket mer tid till annat!! åh vad skönt det är..
Känner redan Sommar hih, nu ska jag ut till favoriterna så vi hörs med live uppdate därifrån om jag har täckning på mobilen.
vi lägger vintern bakom oss och blickar fram och hoppas på en grym sommar!

Kommentarer
Postat av: nicole

Var ska du tävla??????<3

2012-06-16 @ 11:11:52
URL: http://nicoleonicole.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0