Så mycket på kort tid

Denna veckan har Frida varit här eftersom att mamma inte är hemma, vi har haft super mysigt bara att vädret inte varit på  vår sida! men sånt får man ta..
Frida fotade lite på min och davens träning igår så jag ska kolla på dom och se till att ladda upp dom, och vi har haft träningar varje dag, samt att vi har tagit hand om hundarna och alla andra djur, så tyvärr har jag inte haft tid till bloggen, men jag ska se till att sätta fart nu inför Derbyt! 
 
På torsdag somsagt åker jag till svenskt ponny derby och då kommer nog bloggen att ligga lite lågt med uppdatering igen eftersom att blogg.se appen inte funkar, riktigt tråkigt och dåligt, men det är efter den nya uppdateringen. 
 
Detta får bli ett litet infoinlägg, kommer roligare ikväll!
men nu vet ni var jag hållt hus, jag har verkligen roligt med Frida och ikväll blir det Fredagsmys med filmkväll. ♥
En bild på oss ifrån vår photoshoot nu i veckan.

Kommentarer
Postat av: Maja---dressyrteam

Det var ni som hade blogg tsm ett tag va ? :) kan ni inte starta det igen? :D

Svar: ja vi hade en blogg tillsammans :)
Julia Wesén Cosmo

2012-06-29 @ 22:42:33
URL: http://dressyrteam.devote.se/
Postat av: Powerponys - två satsande ryttare

http://powerponys.blogg.se/2012/july/bloggtavling-om-ett-eskadron-schabrak.html#comment - tävling om ett Eskadron schabrak :D

2012-07-01 @ 18:05:58
URL: http://www.powerponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0