svar på lite läsar frågor

1, Vad är det för kamera som du fotar med? :)
svar: jag har en nikon D90 med objektiv 70-300, super bra!
'
2,Hur många hästar finns det i stallet som du står i, och vad heter dom?
svar: där står 7 hästar med mina, dom heter Lukas,Herkules,Faykir,Lore Roxane,och Banderas.. tror inte jag behöver skriva mina för det vet ni redan.
'
3, Kan du inte filma runt och visa dit stall?
svar: Absolut! jag gjorde det idag, så nu ska jag bara få upp den och redigera till den lite.
'
4,Hur lång är du och hur höga är dina hästar? <3
svar: Jag är 175 cm, tycker om längden utanför stallet, men hade gärna varit lite kortare eftersom jag rider ponny, det är inte snyggt att vara för lång. Chippen är 145 cm och Daven är 148cm
'
5,Gör du designer till andra, skulle du vilja göra en till mig? :)
svar: nej tyvärr gör jag inte det, jag har inte tid, gör ibland till kompisar men känner att tiden är knapp till det också. Innnan tyckte jag det var roligt men det gör jag inte längre därför kommer jag inte orka göra till andra.
'
Det är jätte roligt att ni ställer så mycket frågor! och jag svarar mer än gärna på dom.
förresten har ni sätt mina bilder ute i menyn? dom är klickbara och klickar ni på dom kommer ni till respektive ponnys presentation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0