tyskland,första ridpasset hemma,första tävlingen

Efter önskemål! så var det läsare som ville se bilder på daven ifrån första ridpassen och tävlingen. Så såklart kommer jag lägga upp det! hon ville se lite skillnadsbilder helt enkelt för att se hur han utvecklats och det kan väl vara lite roligt nu eftersom jag haft honom ett halvår lite mer..
Har ni andra önskemål är det bara att komma fram med dom,tar mer än gärna emot.
Det kommer även komma bilder som jag sätter ihop som är tagna i ungefär samma vinkel för att se ännu tydligare.
Detta är ifrån provridningen nere i Tyskland
Ser ni någon skillnad? ;)
Tänkt att det såg ut såhär, Men som ni vet ibland får man ju en sån riktigt känsla, och det fick jag verkligen nu! jag kände på mig att detta var min drömponny, och det är det VERKLIGEN. Jag är så otroligt glad att jag fick denna chansen att komma ner i tyskland!
Här är Daven riden i endast 10 dagar.
Här kommer lite bilder ifrån Andra gången jag sitter på honom
Men också första ridpasset hemma på banan, såklart var det lite ovant och han var spänd och jag kände mig säkert lite osäker jag också, och all utrustning på honom var vår som egentligen inte låg så bra utan vi fick ta det annars hade jag inte kunnat rida honom på några dagar.
Här hade han i stortsätt ingen kondis alls, och blev svettig efter 20 min ridning i låg form lilla killen.
Och jag hade otroligt svårt för att få honom rund på tygel i galoppen!
första tävlingen LB:1 vinst på nästan 74%
min guldklimp
Till nu min vackra prins ♥
det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Therese Klintestam

så snygg han är!

2012-06-05 @ 21:19:48
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0