Veckoplanering

Har inte helt bestämt hur jag ska lägga upp veckan, men jag tror att den kommer se ut ungefär såhär!
'
Torsdag: Chippen vila, Daven lättare pass för Helena
'
Fredag: Chippen dressyr,Daven vila
'
Lördag: Lös och mjukgörande pass på båda
'
Söndag: uteritt på båda.
'
Det kan ändras, Men det är som jag tänkt ut nu, för jag vet inte om jag kommer få nån extra träning i helgen eller sådär. Så det blir ganska lungt för dom båda denna veckan, men det är så dom kan ladda upp sig ordentligt inför nästa Tränings vecka..
Då Helena ska ha lite träningsläger inför Derbyt! super roligt, Hoppas på mycket bilder och sådär då! men det tror jag. Och det passar också bra att det är träningsvecka veckan innan derbyt så kan dom få det lite lungt nån dag och sen en träning till inann det bär av mot svenskt ponny derby! helt sjukt vad jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0