5:te starten

Imorgon är det dax igen! Daven ska göra sin 5:te tävlings start.
Vi kommer att höja oss lite i svårighetsgrad nu och debutera regional LA:P1, Har inga som helst högra krav eller förväntningar utan får ta det som det kommer, mitt mål är att ha en fin känsla inne på banan och såklart hoppas på ett nationellt kval.
'
Varför jag inte har höga förvätningar är för att daven är så otruinerad när det gäller tävling, han har ju knappt varit ute innan.
Man såg ju bara på resultaten ifrån förr förra helgen till förra helgen då jag fick 62,5% ena tävlingen och förra helgen vann jag samma klass på nästan 76%
Men allt för att min lilla kille ska få rutin och känna sig mer trygg ute på tävling, man måste ju börja nån stans?
'
Ska försöka göra lite tidsinställda inlägg till er men jag vet inte hur många det blir det får ni se ;)

Kommentarer
Postat av: nicole thore

när ska du tävla imr ??? <3

2012-03-17 @ 08:54:03
URL: http://nicolemaribelforever.devote.se
Postat av: Anonymt

Du menar väll hans 5:te start i sverige?

2012-03-24 @ 15:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0